DIX: Dictionary German - Spanish - English

Forums - Kontakte/Contactos

http://dix.osola.comDIX: German-Spanish Dictionary, Spanish dictionary for spanish to english and english to spanish translation , English-German
Term:    Bookmark and Share
Double click on any word to translate. This lookup from your webpage
Go to Topic  |  Threaded View  |  Search  |  Sign in (required to post message) Newer Topic  |  Older Topic
Forums: Contacts: aleman-espanol tandem VIENA
Author: sabs (---.9.15.wu-wien.teleweb.at)
Date: Jan 19th, 2010. 17:03

hola!!!
me llamo sabrina, tengo 23 anos y vivo en viena. estoy buscando una persona que habla castellano y queria aprender aleman o ingles. he vivido en barcelona para medio ano, y he trabajado como profesora de ingles y aleman. es que, no quiero olvidar todo el castellano.solo queria hablar un poquito y beber un cafe o algunas cervecas ;-)
espero de repuestas
sabs

Mensaje editado (19 Ene. 10  17:05)

Forums: Contacts: Re: aleman-espanol tandem VIENA
Author: BRENDA (---.prod-infinitum.com.mx)
Date: Jan 20th, 2010. 20:50

Hola Sabrina yo tengo 26 aos y vivo en Mexico, probablemente visite Alemania en 1 ao, de ser as me gustaria tener tu correo para practicar mi Aleman y Tu tu espaol, as cuando visite Alemania salimos a tomar un cafe

chusbren@yahoo.com.mx

Brenda

Forums: Contacts: Re: aleman-espanol tandem VIENA
Author: jronco (---.163.220.87.dynamic.jazztel.es)
Date: Jan 22nd, 2010. 20:47

Hallo,
Ich heisse Alberto aus Almera. Ich wollte gerne auch Deutsch lernen, aber das ist Kompliziert onhe sprechen. Vielleicht mchtest du durch skype mit mir beide sprache bungen.
Grsse

Threaded View Newer Topic  |  Older Topic

Sign in
Your username and password are valid on all pages from DIX, however, you have to login on each domain independently.
Username
Password
Remember my login

Forgot Your Password?
Registration
Your username and password are valid on all pages from DIX, however, you have to login on each domain independently.

Disclaimer   © Lingua-Group